Wikia

Warzones (in het Nederlands Oorlogszones) zijn instanced gebieden die gebruikt worden voor Player vs. Player combat. In alle warzones (op Huttball na), strijden Galactic Republic en Sith Empire troepen tegen elkaar in een poging om de andere spelers te verslaan en de missies te voltooien die zijn aangewezen. In elke warzones kunnen acht spelers van dezelfde zijde de warzone betreden. Om de warzone te winnen moeten spelers strategisch met elkaar samenwerken om hun doel te bereiken. Aan het einde zal de winnaar worden erkend en individuele spelers, in beide partijen, zullen beloond worden voor hun bijdrage aan het aangewezen team.

Bestaande Warzones Edit

Alderaan Warzone Edit

Alderaan Warzone turret

Alderaan Warzone, beheersing om de turrets.

De Alderaan Warzone speelt zich af op de Core World Alderaan. Tijdens de Alderaan Civil War zijn er conflicten ontstaan tussen het Sith Empire en de Galactic Republic op Alderaan. In de Alderaan Warzone vechten beide partijen om de beheersing van drie turrets. Het doel van de Warzone is om het vijandelijk dropship te vernietigen.

Huttball Edit

Huttball is een spel georganiseerd en gesponsord door de Hutt Cartel. In de Warzone worden Galactic Republic en Sith Empire classes gemixt in twee teams. Hierdoor worden er twee teams gevormd van zowel Republic als Empire spelers in hetzelfde team. Het doel van de Warzone is om zoveel mogelijk punten te scoren met het spel.

The Voidstar Edit

The Voidstar is een Warzone dat zich afspeelt op de Sith battlecruiser, de Voidstar. Het schip raakte vermist in de Great Galactic War en er wordt geloofd dat het geheime informatie bevat over een geheim superwapen. Na de ontdekking van het schip racen zowel het Sith Empire als de Galactic Republic naar het schip om de informatie uit de computer te dwonloaden.

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini Warzones op het Holonet

Around Wikia's network

Random Wiki