Wikia

Galactic Republic Icoon.png

Asara
Asara.png
Biografische informatie
Status
Levend
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Blauw
Kleur ogen
groen
In-game informatie
Locatie
Beroep
Affiliatie
"We need to attack Ironfist now before he recovers."
―Asara[bron]

Asara is een vrouwelijke Twi'lek Galactic Republic ambassador. Tijdens de Cold War was Asara een belangrijk doelwit van Grand Moff Rycus Kilran. Hij deed een poging om haar te arresteren terwijl ze getransporteerd werd op het Galactic Republic transport schip The Esseles. Tijdens de aanval stuurde Rycus Kilran de Mandalorian Ironfist op haar af.

Biografie Edit

Asara is een vrouwelijke Twi'lek die op een bepaald moment ambassador werd van de Galactic Republic. Tijdens de Cold War was ze een belangrijk doelwit van het Sith Empire en werd ze door hen gemarkeerd als terrorist. Tijdens haar reis op het transportschip The Esseles, werd het schip onderschept door Grand Moff Rycus Kilran in een poging om haar te arresteren. Terwijl het schip werd geboord, stuurde Grand Moff Rycus Kilran de Mandalorian Ironfist, en zijn leger, op haar af.

Verschijningen Edit

Achter de schermen Edit

Asara verschijnt in de flashpoint The Esseles waar Galactic Republic spelers haar moeten verdedigen en zorgen dat ze niet wordt gearresteerd door het Sith Empire. Asara werd het eerst vermeldt tijdens de friday update van 29 juli 2011 in The Esseles Developer Walkthrough. Tijdens een cutscene uit de Developer Walkthrough werd haar voornaam genoemd, maar was te onduidelijk voor een geschikte spelling.

Externe links Edit

Around Wikia's network

Random Wiki