Wikia

The Star forge is een door de Rakata gebouwd ruimte station dat lang voor de Republic door de Infinite Empire is gebouwd boven de zon van Lehon, Abo. de Star Forge bischikt over vele vaardigheden kan door de energie van de ster Ruimtschepen van allen soorten en maten produceren, ook kan hij Battle Droids, wapens en armor maken. de Star Forge is aangesoten en haald een deel van zijn krachten van de Duistere kant van de force wat hem een object van de Duistere zijde maakt, de Star Forge is een van de drie ruimtestation's, Jedi Meester en Sith Lord Revan wist de locatie van een vande andere Forge's The Foundry, een zelf bestuurd ruimtestation gebouwed in een astroïde die naarbijgelegen astroïden en vervolgens produceerd in Battle Droid onderdelen, het Station kwam later in de handen van de Sith Empire tijdens de koude Oorlog, Revan verdween daar voor de tweede keer. Het andere station de Star Forge II leek niet op zijn voorgangers, did station beschikt over de macht om dode werelden leven te geven en andere het aftenemen, over dit Station is verder niets bekend.

Star Forges:

  • The Star Forge, ondekt door Revan en Malak waarmee ze bijna het heele heelal in hun mach me kregen. Kan schepen en technologie maken op een belagelijke snelle manier, het station werd verwoest door de Republic.
  • The Foundry, de oudste van de drie, bischikt over de vaard om in een korte tijd veele Battle Droids te maken door het mijnen van Astroïdes, werd tijdens de koude oorlog overgenomen door de Sith, uit de handen van Revan, hij verdween hier voor de tweede keer.
  • The Star Forge II, mischien wel het machtigste stuk technologie dat het Heelal ooit heeft gezien, de tweede Star Forge kan planeten leven maken en omgedraaid. did Station bischikt waarscheinlijk over een Hyperdrive, wat zijn voorgangers niet hadden. Er is niets over zijn locatie bekend.

Het Rakata rijk was het machtigste rijk voor de Republic. De gene die de Stations in handen zou krijgen zou dan ook de machtigste persoon zijn. De Rakata haden via Sterren Kaarten op verschilende werelden hun positie in het Heelal aangegeven en de locaties van al hun werelden, via dezen kaarten kan men ook de Star Forges vinden.

Around Wikia's network

Random Wiki