Wikia

The Ebon Hawk, een Dynamic-class friegther was het valggeschip van de Exchange's aanhanger Davik Kang op Taris, voor Taris zijn vernieteging werd de Hawk door Revan en zijn companions waaronder de Jedi Bastila Shan gestolen, hiermee zouden het heele heelal afrijzen om de Sith te stoppen, de Hawk is veele keren beachadigd geworen, het is tallozen keren beschoten door Sith Star Fighters, en neergestord op verschilende werelden waaronder: Lehon, Nathema en Rekkiad. Ook is hij geraakt door de Turbo Lazers van het slagschip The Harbinger. Al deze keren is het schip gerapareerd door verschilende Droids de meest belangrijke is T3-M4 Revan's droid die het schip van Nathema naar de Harbinger bracht en onder weg veschillende nieuwe metgezellen kreeg waaronder het schip zijn nieuwe woordvoerder, de Jedi Exile Meetra Surik die ook op haar buurd het heelal bevrijden van de Sith, en weer vijlig terug op Coruscant kwam naar de hawks Crash op Malachor V, Meetra en T3 zouden met het schip opzoek gaan naar Revan en kwamen uit op Dromund-Kaas waar naargenoeg Meetra en T3 gedood werden door de Sith Emperor Lord Vitiate en Revan door hem 300 jaar vastgezet in stassis. Er was niemand die de Hawk claimed if weet waar hij nu is, waarscheinlijk waar Meetra haar heeft achtergelaten, op Dromund-Kaas.

Around Wikia's network

Random Wiki