Wikia

Coruscant
Sith Empire Icoon

Sith Empire Icoon
Taral V
Sith Empire Icoon
Taral V omgeving
Astrologische informatie
Regio
Psychische informatie
Klasse planeet
Terrestial
Atmosfeer
Leefbaar
Klimaat
Nat
In-game informatie
Soort wereld
Flashpoint locatie
Punt van interesse
Imperial basis
Sociale informatie
Affiliatie
"The fortress we will be invading is on Taral V. Enemy territory, protected by Imperial warships."
Master Oteg tegen een team[bron]

Taral V is een flashpoint planeet dat zich bevindt in Sith Space dat toebehoort tot het Sith Empire. Op de planeet bevindt zich een Imperial basis dat zwaar bewaakt wordt. De planeet is in beheersing van het Sith Empire en wordt vanuit de ruimte zwaar bewapend door verschillende Sith battlecruisers. Tijdens de Taral V flashpoint moet een Galactic Republic team de basis proberen te infiltreren om informatie te vinden om de Jedi Prisinor te bevrijden.

Geschiedenis Edit

"The only way to navigate the maelstrom, is using a gree computer, hidden at an Imperial fortress."
Master Oteg tegen een team[bron]

Taral V is een planeet dat op het moment in beheersing is van het Sith Empire. Taral V heeft een vergelijkbaar klimaat als Dromund Kaas en er leven verschillende dodelijke wezens op de planeet.

Tijdens de Cold War kwam de Galactic Republic tot de ontdekking dat het Sith Empire een Jedi gevangen heeft genomen. Men gelooft dat deze Jedi een einde kan maken aan de oorlog waardoor het belangrijk is voor de Galactic Republic om deze Jedi te laten ontsnappen. Master Oteg kwam er achter dat de Jedi gevangen is genomen in de Maelstrom Nebula. De enige manier om door deze Maelstrom te navigeren is met het gebruik van een gree computer, dat te vinden is in de basis van Taral V.

Inwoners Edit

Imperial krachtenEdit

WezensEdit

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon Taral V op de Wookieepedia

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki