Wikia

Suudaa Nem'ro
Nemro the Hutt.png
Biografische informatie
Thuis-wereld
Status
Levend[1]
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Groen tot bruin/wit[1]
Kleur ogen
1 rood, 1 wit[1]
In-game informatie
Locatie
Titel
Nem'ro the Hutt[1]
Beroep
Affiliatie
"Crime-king of Jiguuna."
―Een Holonet dossier[bron]

Suudaa Nem'ro is een Hutt Crime lord. Hij is de leider van de bendes van Jiguuna, wat zorgde voor zijn succes. Nu richt Nem'ro zich op arena gevechten, voedsel en geniet van het respect van zijn collega's. Echter is het mogelijk dat Nem'ro zijn oude gang van zaken weer op pakt met de komst van zijn rivaal Fa'athra.

Biografie Edit

"He paid his henchmen handsomely, and overthrew Jiguuna's previous ruler in a bloody coup."
―Een Holonet dossier[bron]

Jaren geleden was Nem'ro een sluwe en ambitieuze leider van de bendes van Jiguuna, een van Hutta's meest prominente industrie steden. Uiteindelijk wist hij de beheersing over de stad langzaam over te nemen door gedeelte per gedeelte in te nemen door mensen te chanteren. Hij betaalde zijn handlangers fraai, en omverwierp de vorige heerser van Jiguuna in een bloedige staatsgreep. Hij ontdeed nooit van de rivaliserende bendes; hij intimideerde hen gewoon en eiste een deel van de winst.

Nu heeft Nem'ro zijn leidinggevende taken opgegeven aan zijn luitenants terwijl hij zich concentreerde op voedsel, arena gevechten en geniet van het respect van zijn collega's. Echter, met de komst van Fa'athra, een Hutt die een rivaal van Nem'ro begint te worden, is het mogelijk dat Nem'ro weer terug valt in zijn oude zaken. De lokale bevolking is bang dat als Nem'ro besluit dat Fa'athra een bedreiging voor hem is, de bende oorlogen bloedig kunnen verlopen.[1]

Achter de schermen Edit

Nem'ro werd voor het eerst geïntroduceerd in de Video Documentary #3. Op de biografie pagina op het Holonet van Nem'ro staan verschillende teksten in het Aurebesh vermeldt met de tekst "Supports Hutt cartel Neutrality," "Houk and Rattataki Bodyguards," en "Betrayed Skadge."[1]

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini.png Nem'ro the Hutt op het Holonet
WookieepediaFavicon.png Suudaa Nem'ro op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki