Wikia

Sith Academy
Korriban Sith Academy concept art.jpg
Astrologische informatie informatie
Wereld
Geografische informatie informatie
In-game informatie informatie
Interesse
Verschillende NPCs
Overheid
Affiliatie
"Retaking the holy planet of Korriban as a top priority, the Sith re-established the glorious Sith Academy and began training a new generation of Sith to inherit their dark legacy and seize their birthright as the true rulers of the galaxy."
―Een Holonet dossier[bron]

De Sith Academy is het gebouw dat zich bevindt op de Outer Rim wereld Korriban, de oorspronkelijke planeet van de Sith. De Sith Academy is de locatie waar Sith Acolyte's worden getraind in de manieren van de Dark Side of the Force. De Sith Academy is te herkennen aan haar piramidevormig gebouw dat aan het einde van de Valley of the Dark Lords staat, wat grenst aan de Tomb of Tulak Hord. De Sith Academy is het huis van velen Sith Lords, inclusief de Dark Council Chambers, de zaal waar de leden van de Dark Council vergaderen.

De Sith Academy werd gebouwd in het jaar 28 BTC, wanneer het Sith Empire Korriban veroverde uit de handen van de Galactic Republic, kort na de gebeurtenissen rond de Fall of Korriban. De Sith Academy staat sinds dien als een symbool voor de oude Sith. De Sith Academy heeft drie verdiepingen, een begane grond, een eerste en tweede verdieping en een aantal grotten die grenzen aan de academy.

Maps Edit

Level 1 Edit

Sith Academy level 1 map.jpg

Level 1 van de Sith Academy

Inwoners Edit

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon.png Sith Academy op de Wookieepedia

Around Wikia's network

Random Wiki