Wikia

S3-F5 Inclement Condition Probe
S3-F5 Inclement Condition Probe.png
Biografische informatie
Thuis-wereld
Geen
Psychische informatie
Soort
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
Eigenaar
"All-climate Scout."
―Een Holonet dossier over S3-F5 Inclement Condition Probe[bron]

De S3-F5 Inclement Condition Probe is een droid die vooral wordt ingezet op werelden met een lage klimaat. De worden vooral ingezet voor militaire redenen, zoals surveilleren, assistentie of het reparatie van kleine objecten. De droid bevat verschillende wapens waarmee het zichzelf kan verdedigen tegen bedreigingen.

Omschrijving Edit

De S3-F5 Inclement Condition Probe is gebouwd voor militaire redenen. Door de vestiging van militaire buitenposten op werelden met extreme klimaten, is het één van de redenen geweest om de S3-F5 Inclement Condition Probe te creëren. De S3-F5 Inclement Condition Probe wordt voornamelijk ingezet voor scouting en surveillance, vooral in gebieden met een lage temperatuur. Het is bewapend met sensoren, basis wapens en een variatie van instrumenten om informatie en data te verzamelen. Ook kan de S3-F5 Inclement Condition Probe worden uitgevoerd voor kleine reparaties.

De S3-F5 Inclement Condition Probe heeft net als andere droids in haar klasse, een basis beweging en gelimiteerde analyse functies. Het is niet nodig om de activiteiten van de droid constant in de gaten te houden, aangezien de droid bewapend is met proces en reageert naar onbekende omstandigheden. Deze omstandigheden kunnen leiden tot het bijvoorbeeld aanvallen van wezens of onverwachte vriendelijke units. Het wordt gesuggereerd dat de slechts alleen getrainden de S3-F5 Inclement Condition Probe routine kunnen specialiseren en dat er grote zorg naar moet gegeven worden in het programmeren van bedreigingen.[1]

Functies Edit

Een S3-F5 Inclement Condition Probe op Hoth.jpg

Een S3-F5 Inclement Condition Probe op Hoth.

De S3-F5 Inclement Condition Probe wordt gebruikt voor verschillende taken: patrouilleren van perimeters op voorwaarden, het uitvoeren van verkenningen op afgelegen doelen, het assisteren bij zoek-en reddingsacties en het repareren van beschadigde installaties of transporten.[1]

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini.png S3-F5 Inclement Condition Probe op het Holonet

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki