Wikia

Sith Empire Icoon
Imperial Agent game icoon

Sith Empire Icoon
Revinal Orzik
Sith Empire Icoon
Revinal Orzik
Biografische informatie
Psychische informatie
Soort
Mensachtig[1]
Geslacht
Kleur van ogen
Bruin[1]
Huidskleur
Wit[1]
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
Klasse
Rang
Kapitein[1]
"I am captain Revinal Orzik. I'm pretty sure I know where this is about. For the record, I take complete responsibilities for my actions."
―Revinal Orzik tegen een Sith Warrior[bron]

Revinal Orzik is de menselijke kapitein van het Imperial transport schip de Black Talon. Tijdens de Cold War negeerde een direct bevel van Grand Moff Rycus Kilran om met zijn schip de Brentaal Star aan te vallen. Hierdoor stuurde Grand Moff Rycus Kilran een Sith Warrior op hem af.

Biografie Edit

"Captain Revinal Orzik. I've been told that you disobed a direct orde from Grand Moff Kilran. Yes, I had no idea he would respond this brutally. He want those Brentaal Star passangers really badly. Meaby he just hates me."
―Een Sith Warrior en Revinal Orzik[bron]

Tijdens de Cold War was Revinal Orzik kapitein van de Black Talon, een Imperial transport schip van het Sith Empire. Tijdens een missie kreeg hij een direct bevel van Grand Moff Rycus Kilran om de Brentaal Star aan te vallen. Hij besloot echter om dit bevel niet op te volgen omdat het volgens hem een zelfmoord-missie zou worden, aangezien de Brentaal Star een sterker schip zou zijn. Hierdoor besloot Grand Moff Rycus Kilran om een Sith Warrior speler naar de Black Talon te sturen om de missie toch te volbrengen. Wanneer de Sith Warrior op de burg aankomt, moet de speler beslissen of hij het leven van Revinal Orzik spaart of niet.[1]

Verschijningen Edit

Bronnen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon Revinal Orzik op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki