Wikia

Player vs. Player, vaak afgekort als PvP, is de gebeurtenis waar combat optreedt tussen spelers. Player vs. Player kan optreden in verschillende vormen:

  • Warzones - Instance gebieden waar het Sith Empire en de Galactic Republic tegen elkaar in Player vs. Player vecht. Acht spelers van elke zijde kunnen een Warzone betreden om een poging te wagen om de vijand te verslaan. Spelers moeten bij Warzones strategisch samenwerken om het doel te bereiken. Beide teams zullen worden beloond door hun bijdrage aan de Warzone, hoewel het winnende team erkend wordt.
    • Alderaan Warzone - Er heerst een burgeroorlog op de Core World Alderaan tussen het Sith Empire en de Galactic Republic. Beide partijen vechten om de beheersing van drie verschillende turrets.
    • Huttball - Een spel georganiseerd door de Hutt Cartel waarbij twee teams worden gemaakt van zowel Galactic Republic spelers als Sith Empire spelers.
    • The Voidstar - Na de ontdekking van The Voidstar, een verloren Imperial ruimteschip, strijden beide teams om de geheime informatie uit de computer te downloaden.
  • World PvP - Player vs. Player dat zich overal in de wereld afspeelt.

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini.png Warzones op het Holonet

Around Wikia's network

Random Wiki