Wikia

Galactic Republic Icoon
Smuggler game icoon

Nico Okarr
Naamloze Smuggler
Biografische informatie
Status
Levend[1]
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Licht[1]
Haarkleur
Bruin[1]
Kleur ogen
Bruin[1]
In-game informatie
Klas
Beroep
"Guess who's got the fastest ship?"
―De Smuggler over zijn schip[bron]

Nico Okarr is een Smuggler die aanwezig was tijdens de Fall of Korriban. In het jaar 28 BTC werd hij gearresteerd op Korriban nadat hij Sith artefacts in zijn schip vervoerde. Op weg naar zijn gevangenis viel het Sith Empire het Korriban Space Station aan waardoor hij zijn hulp bood om te ontsnappen. Met zijn schip wisten hij, Satele Shan en een Republic Trooper te ontsnappen van de Imperial Navy.

Biografie Edit

"I had no idea what was in those crates. I'm innocent. You were smuggleling Sith artefacts, captain. Fine keep the artefact. Give me back my ship."
―De Smuggler en de Zabrak Jedi Master[bron]
Smuggler in gevangenschap

De Smuggler in gevangenschap.

In het jaar 28 BTC vervoerde de Smuggler verschillende kratten met Sith artefacts rond Korriban. Toen hij werd aangehouden door de Galactic Republic werd zijn schip onderzocht en kwamen ze tot de ontdekking van de inhoud van de kratten. Op het Korriban Space Station werd hij geëscorteerd naar een gevangenis door een Zabrak Jedi Master, zijn padawan, Satele Shan, een corporal Trooper en zijn collega Trooper. De Smuggler beweerde dat niets af wist van de inhoud van de kratten en eiste dat hij zijn schip weer terug kreeg. Onderweg bekeek hij uitgebreid een vrouwelijke Twi'lek die hem passeerde, waardoor de Trooper achter hem vertelde dat hij door moest lopen. Secondes later voelde Satele Shan een grote duisternis waarna enkele secondes de Imperial Navy arriveerde en het station aangevallen werd door het Sith Empire. De Zabrak Jedi Master concludeerde dat ze de Galactic Republic moesten waarschuwen van de terugkeer van het Sith Empire waardoor de Smuggler zijn hulp aanbood om hen te vervoeren met zijn schip. Hij beweerde dat hij het snelste schip van het sector had.

Trooper en Smuggler vechten zij aan zij

De Trooper en de Smuggler verdedigen de hangar ingang.

De Jedi stemde erin mee dat ze het schip van de Smuggler namen en maakte hun weg naar de hangar. Ondertussen was het station geïnfiltreerd met Sith Troopers en Sith war droid Mark I die de Troopers op het station aanvielen. Bij aankomst maakte de Zabrak Jedi Master en Satele Shan de hangar vrij terwijl de Smuggler en de twee Troopers de ingang van de hangar beveiligde. Echter werden ze van twee kanten aangevallen en overleed een Trooper tijdens het gevecht door een explosie vlak voor hem. Terwijl de andere Trooper aan het herstellen was van zijn val en probeerde op te staan, maakte de Smuggler zijn zet en viel de komende Sith Troopers aan met succesvolle schoten met zijn blasters. Vervolgens kwam de Trooper hem te hulp en wisten zich in de hangar te krijgen.

De Smuggler gaat naar hyperspace

De Smuggler gaat over naar Hyperspace.

Nadat ze eenmaal in de hangar terecht waren kwam de Smuggler erachter dat zijn schip beschadigd was tijdens het gevecht. De Zabrak Jedi Master vroeg zich af of het schip nog kon vliegen waarop de Smuggler antwoordde dat ze kon vliegen aangezien ze niet mooi is maar sterk. Kort daarna vloog er een Fury-class Imperial Interceptor de hangar binnen. Twee Sith, een Sith Pureblood Master en zijn apprentice Darth Malgus, kwamen uit het schip en confronteerde de twee Jedi in een duel. Ondertussen betraden de Smuggler en de Trooper het schip om te kunnen vertrekken. De Smuggler wist het schip aan de praat te krijgen en wist op te stijgen ondanks al de wrakstukken in de hangar. De Zabrak Jedi Master gaf Satele de opdracht om mee te gaan terwijl hij de twee Sith bezig hield. Wanneer het schip probeerde te ontsnappen, werd het schip getroffen door Force Lightning van de Sith Pureblood Master die het schip probeerde tegen te houden van ontsnapping. Echter wist het schip te ontkomen van de hangar en zette de Smuggler een koers om naar Hyperspace te gaan. Meteen nadat het schip de hangar verliet werd het aangevallen door Sith interceptors. De Smuggler liet Satele Shan en de Trooper achter de bewapening zitten terwijl hij probeerde om naar Hyperspace te gaan. Hij wist een Sith battlecruiser te ontwijken en vervolgens naar hyperspace te gaan.[1]

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon Nico Okarr op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki