Wikia

Een voorheen vreedzamen wereld bekend als Mediraas, Nathema is in het heden een doode levenloze wereld beroofd van de Force door het heelal's machtigste man Emperor Vitiate, de tevrens ook op Nathema is geboren. Vitiate voorheen Tenebrae zoon van Sith Lord Dramath, en een arme boerse vrouw, werd door de toen Dark Lord Of The Sith Marka Ragnos aangewzen als zijn leerling, Vitiate was geen krijger maar hij bestudeerden de duisterste sith rituelen. Het Sith Rijk viel uitelkaar, Vitiate nu Heerser over Nathema haalde alle overgebleven Sith Lords en voerde het meest gruwlijke ritueel uit, hij bestal de Sith alle burgers van de wereld planten en dieren van hun levens engergie en stripte Nathema van haar connectie met de Force dat Vitiate Onsterfelijkt maakte. Hij verklaarde zich toen als Dark Lord Of The Sith en zetten zijn nieuwe rijk op op Dromund-Kaas. Nathema werd eeuwen later bezocht door Darth Nyriss en lord Scourge om hem te laten zien waar de emperor in staat was. Revan een Jedi Master en voormalige Sith Lord bezocht Nathema op de zelfde tijd in zijn zoektocht voor de Sith Emperor. De Ebon Hawk Revan's schip werd neegehaald door de Sith en storte neer op Nathema nadat het een wolkekrabber ramde. Revan werd als gevangenen meegenomen naar Dromund-Kaas, de Hawk en zijn droid T3-M4 bleven achter, hij repareerde de Hawk dat hem vier jaar kosten. de Hawk kwam in de handen van Meetra Surik die opzoek ging naar Revan, zij kawm ook terecht op Nathema en vond aanweizingen van andere Sith weerelden waaronder Dromund-Kaas waar zij Revan uiteindelijk ook zou vinden, en haar lot techenmoet zal komen. Verder is het niet bekend of iemand anders ooit nog op Nathema is geweest.

Around Wikia's network

Random Wiki