Wikia

Galactic Republic Icoon
Trooper game icoon

Galactic Republic Icoon
Narlock
Galactic Republic Icoon
Narlock
Biografische informatie
Thuis-wereld
Psychische informatie
Soort
Geslacht
Kleur ogen
Geel[1]
Huidskleur
Groen[1]
In-game informatie
Klasse
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
"The Imperials are comming and we are not gonna let them pass aren't we?"
―Commander Narlock tegen zijn Troopers[bron]

Narlock is een Mon Calamari commander in het leger van de Galactic Republic. Tijdens de Cold War commandeerde hij een verdediging tegen het Sith Empire. Hier leidde hij drie Troopers met de hulp van vier vrijwilligers: een Jedi Knight, Jedi Consular, Smuggler en een Trooper. Hij wist met succes de Imperial troepen te verslaan en de kamer in veiligheid te brengen.

Biografie Edit

"The Imps are comming any minute now. We need to take out defences positions."
―Commander Narlock tegen zijn troepen.[bron]

Narlock is een Mon Calamari. Op een bepaalde leeftijd besloot hij om deel te nemen aan het leger van de Galactic Republic en werd een Trooper. Op een bepaald moment kreeg hij de rank van commander.

Tijdens de Cold War leidde hij drie Troopers tijdens een gevecht tegen het Sith Empire. Voor de komst van de Imperial troepen, debriefde hij zijn troopers en informeerde hen dat ze hulp kregen van vier vrijwilligers. Toen hij wist dat de Imperial troepen binnen zouden dringen, gaf hij het bevel om verdediging posities aan te nemen en te wachten op de vijandelijke troepen. Wanneer de Imperial troepen de deur wisten te doorbreken, arriveerde het leger van het Sith Empire. Op dat moment ontstond er een gevecht. Uiteindelijk wist het leger van commander Narlock het gevecht te winnen en de kamer in veiligheid te brengen.[1]

Persoonlijkheid Edit

Narlock is een commander in het leger van de Galactic Republic. Hij is loyaal aan zijn meerdere en de Galactic Republic. Hij toonde moed toen hij in een gevecht raakte tegen het Sith Empire. In tegenstelling tot zijn Troopers, draagt hij geen helm. De reden is hiervan onbekend.[1]

Verschijningen Edit

  • Onbekende missie

Bronnen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon Narlock op de Wookieepedia
YodapediaFavicon Narlock op de Yodapedia

Voetnoten Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 E3 Multiplayer Demo op de officiële fansite

Around Wikia's network

Random Wiki