Wikia

Sith Warrior game icoon

Arm Yourself
Statistische informatie
Level
1
Type
Solo
Start
Einde
Overseer Tremel
Locatie
Experience
180
Credits
Credit20
Progression
Vorige Volgende
Geen Sith Warrior game icoon [1] Judge and Executioner on {{{4}}}

</div> Arm Yourself is de eerste mission die een Sith Warrior class krijgt opgedragen. De Sith Warrior krijgt automatisch deze mission door voor het eerst in te loggen en te praten met Overseer Tremel. Overseer Tremel geeft de speler de opdracht om de Sith Warblade uit de Tomb of Ajunta Pall te halen zodat hij of zij een beter wapen tot zijn of haar beschikking heeft. De mission speelt zich af op Korriban.

Doel Edit

Het doel van deze mission is om de Tomb of Ajunta Pall te doorzoeken naar de Sith Warblade om jezelf te bewapenen.

Objecten Edit

  1. Speak to Overseer Tremel
  2. Explore the Armory
    1. (Bonus Quest: Sith Warrior game icoon [1] Reclaiming the Valley on {{{4}}})
  3. Retrieve the Sith Warblade
    1. (Bonus Quest: Sith Warrior game icoon [1] Test Your New Blade on {{{4}}})
    2. (Bonus Quest: Sith Warrior game icoon [1] Ajunta's Ancient Army on {{{4}}})
  4. Exit the Armory
  5. Return to Overseer Tremel's New Location in the Sith Academy
  6. Speak to Vemrin
  7. Report to Overseer Tremel's New Location in the Sith Academy

Uitgebreide informatie Edit

Explore the Armory Edit

Exit the Armory Edit

  • Nadat spelers de Sith Warblade hebben gekregen, zullen ze worden aangevallen door verschillenden Ancient Droids.
    • Na het overhandigen van de Sith Warblade kunnen spelers ervoor kiezen om de bonus mission Sith Warrior game icoon [1] Ajunta's Ancient Army on {{{4}}} te voltooien. Hierbij moeten spelers 10 Ancient Droids verslaan.
  • Vervolgens moeten spelers de Tomb of Ajunta Pall verlaten.

Return to Overseer Tremel's New Location in the Sith Academy Edit

  • Spelers moeten terugkeren naar Overseer Tremel. Overseer Tremel is te vinden op level 2 van de Sith Academy.
    • Wanneer spelers de Sith Academy betreden, hebben ze optie om te praten met Assistant Overseer Loun. Assistant Overseer Loun heeft dan de mogelijkheid om de speler een nieuwe mission te geven, Sith Warrior game icoon [1] Learning from the Best on {{{4}}}.
  • Voordat de speler de mogelijkheid heeft om met Overseer Tremel te praten, wordt de speler geconfronteerd met Vemren, de speler's grootste rivaal.
  • Praat vervolgens met Overseer Tremel om de mission te voltooien.

Bonus missions Edit

Beloningen Edit

  • 819 Experience points

Around Wikia's network

Random Wiki