Wikia

Een Mission (in het Nederlands Missie), oftewel een quest, is een taak die aan een speler wordt gegeven waarbij spelers een beloning voor krijgen als hij of zij de mission voltooid. De meeste missions worden gegeven door Non-Player Characters hoewel missions ook gestart kunnen worden door een bepaalde non-player character aan te vallen, een document te lezen, het openen van een bepaald voorwerp of door het voltooien van een vorige missions. Voor bepaalde missions zijn bepaalde benodigdheden nodig om een mission te starten of te voltooien. Voor het voltooien van een mission krijgt de speler een beloning. In de meeste gevallen bestaat de beloning uit Experience points, Credits of bepaalde voorwerpen. Er bestaan speciale Mission items die alleen behaald kunnen worden door het voltooien van een bepaalde mission. Mission items zullen worden opgeslagen in een speciale inventory in de standaard inventory.

Tijdens verschillende missions is het mogelijk dat er een bonus mission wordt gestart. Een bonus mission is een mission die kan worden voltooid tijdens het proces van een lopende mission. Bonus missions duren in het algemeen relatief korter dan standaard mission waardoor de speler wellicht een mindere beloning voor krijgt.

Veel missions zijn onderdeel van een progression, oftewel een voortgang. Een progression is een reeks van missions die elkaar opvolgen. Door het behalen van een bepaalde mission krijgt de speler de mogelijkheid om een nieuwe mission te beginnen uit dezelve verhaallijn. Wanneer een speler voor het eerst inlogt zal hij of zij meteen beginnen met een mission. Deze mission heeft als doel om je als speler te introduceren en de speler te bewapenen met een beter wapen.

Tijdens het bespelen van een mission hebben spelers de mogelijkheid om een groep te vormen. Hierbij kunnen ze een groep vormen met een andere speler. Hierbij hebben spelers de mogelijkheid doormiddel van samenwerking sneller de mission te voltooien. De verhaallijn wordt echter bepaald door de owner van de mission.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki