Wikia

Galactic Republic Icoon.png
Jedi Consular game icoon.png

Galactic Republic
Master Oteg
Galactic Republic Icoon.png
Master Oteg.png
Biografische informatie
Psychische informatie
Soort
Geslacht
Kleur ogen
Lichtgroen
Huidskleur
Groen
In-game informatie
Level
35
Locatie
Klasse
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
"Forgive me for not shaking hands, but I forgot my hover seat today."
Jedi Master Oteg[bron]

Master Oteg is een Non-Player Character Jedi Master van de Jedi Order. Hij is de opdrachtgever van de Taral V flashpoint. Hij is gestationeerd op een Republic Capitol Ship.

Biografie Edit

"The Jedi Prisinor who can ends this war, safe countless worlds. Your the Jedi Prisinor's only hope of escaping alive."
―Master Oteg tegen een groep spelers[bron]

Tijdens de Cold War is Master Oteg uitgegroeid tot een respectvolle Jedi Master van de Jedi order. Tijdens de Cold War overzag hij de missie naar Taral V. Door contact te leggen met een vrouwelijke Force ghost, wist hij informatie te achterhalen dat een belangrijke Jedi Master gevangen is genomen door het Sith Empire in de Maelstrom Nebula.

Wanneer vier vrijwilligers zich vrij stelde voor de missie, informeerde hij het team over de situatie. Opnieuw wist hij contact te maken met de vrouwelijke Force ghost die hem eerder had ingelicht. Verder vertelde hij hen dat hij het team zou gaan begeleiden vanaf het schip dat zich zou verstoppen voor de Imperial krachten. Door middel van een gestolen Imperial shuttle wist het team op Taral V te komen.

Verschijningen Edit

Achter de schermen Edit

Deze personage werd voor het eerst geïntroduceerd op vrijdag 28 januari 2011 in een video gewijd aan Flashpoints. Deze personage behoort tot dezelfde soort als Yoda en Vandar Tokare. Dit was voor veel mensen een verrassing aangezien LucasArts vermeldt had ze niet meer personages van die soort wilde gebruiken in het Star Wars universum. Tijdens PAX-EAST hadden spelers de mogelijkheid om Taral V te spelen waardoor voor het eerst zijn naam vrij kwam.

Bronnen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon.png Oteg op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki