Wikia

Companions

Mako
Mako
Biografische informatie
Thuis-wereld
Gevonden opNar Shaddaa [1]
Status
Levend[1]
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Licht[1]
Haarkleur
Bruin[1]
Kleur ogen
Bruin[1]
In-game informatie
Beroep
Affiliatie
"The cyber orphan."
―Een Holonet dossier[bron]

Mako is een menselijke vrouwelijke companion voor de Bounty Hunter class. Ze groeide op op Nar Shaddaa waar ze haar kennis van technologie ontwikkelde en uiteindelijk een ervaren slicer werd. Ze werd ontdekt door een Bounty Hunter genaamd Braden die met hulp van haar kennis van technologie Nar Shaddaa verliet en haar vervolgens inhuurde. Braden introduceerde haar aan de Bounty Hunter cultuur waar ze carrière in wist te maken.

Biografie Edit

AchtergrondEdit

"Nobody on Nar Shaddaa knows quite where Mako came from but everyone agrees she was born to be a slicer."
―Een Holonet dossier[bron]

Het is onbekend waar Mako geboren was maar ze groeide op op Nar Shaddaa. Toen ze zeven jaar was bleek het dat ze een natuurlijk talent had voor alles wat met technologie te maken had. Rond die periode wist ze zichzelf alle programmeertalen te leren. Toen ze acht jaar oud was wist ze de rekening te kraken van Red Light Sector die haar probeerde te verkopen voor het hoogste bod. Met geld in haar bezit wist ze mee te doen met de meest beruchte slicer bendes van Nar Shaddaa.

Zeven jaar later was Mako gewond geraakt. In haar gewonde toestand werd ze gevonden door een Bounty Hunter genaamd Braden in een steeg van Nar Shaddaa. Hij had techniek specialisten nodig om van Nar Shaddaa af te komen waar Mako hen in hielp. Door middel van Braden wist ze van Nar Shaddaa af te komen. Door middel van Braden werd ze geïntroduceerd in het cultuur van een Bounty Hunter. De erecode gaf haar structuur en een familie.[1]

Cold WarEdit

"This is Mako. Little genius I picked up years ago on Nar Shaddaa. She provides intel and tech."
Braden[bron]

Tijdens de Cold War werkte ze nog steeds voor Braden. Ten tijde de Great Hunt werd georganiseerd, was Mako volgens Braden de grootste Great Hunt fan. Ze kent alle namen van alle winnaars van de Great Hunt uit haar hoofd en weet dat elke winnaar van de Great Hunt veel roem en geld krijgt voor de overwinning.

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini Mako op het Holonet
WookieepediaFavicon Mako op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki