Wikia

Iconen droids

M3-M1 Medical Droid
M3-M1 Medical Droid
Biografische informatie
Thuis-wereld
Geproduceerd door
Psychische informatie
Soort
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
Eigenaar[1]
"Cost-effective and friendly."
―Een Holonet dossier over M3-M1 Medical Droid[bron]

M3-M1 Medical Droid is een mid-range en niet-militaire droid. Het werd geproduceerd door de Starfront Health Corporation van Nar Shaddaa en wordt sinds dien ingehuurd door particulieren en ruimte stations. De droid beschikt over de kennis van het genezen voor meer dan vijfduizend soorten en is in staat om vrijwel twee miljoen blessures en kwalen te behandelen.

Omschrijving Edit

M3-M1 Medical Droid dient vooral voor particulieren en organisaties van verschillende soorten en ruimte stations in de galaxy. De M3-M1 Medical Droid is een mid-range, niet-militaire kwestie model die geproduceerd is door de Starfront Health Corporation op Nar Shaddaa. Verscheidene concurrerende fabrikanten bieden soortgelijke droids aan, maar de M3-M1 Medical Droid is het meest populaire model op de markt, gebaseerd op het vermogen om te werken in afwisselende omgevingen en zijn beroemde betrouwbaarheid.

De databanken van de M3-M1 Medical Droid beslaan meer dan vijf duizend soorten, en het in staat is met succes te diagnosticeren en het behandelen van meer dan twee miljoen blessures en kwalen. De programmering van de Droid is aangepast aan vrijwel elke situatie, maar het is speciaal ontworpen voor toepassing in noodvoorzieningen. De droid is beschermd tegen het ontwikkelen van emotionele programmeringen, en is in staat in het afgeven van onbevooroordeelde artsen en de neiging om zelfs de meest gruwelijke wonden en ziekten te genezen zonder een spier te vertrekken.[1]

Functies Edit

Een M3-M1 Medical Droid behandelt een patient

Een M3-M1 Medical Droid behandelt een patiënt.

De M3-M1 Medical Droid biedt ook vele opties, waaronder gespecialiseerde chirurgische apparatuur, uitgebreide databanken voor minder bekende omstandigheden, en zelfs een rustgevende bed manier dat niet gevonden kan worden in de meeste droids. De M3-M1 Medical Droid staat erom bekend dat deze droid de laagste incidentie van hardware storing in droids heeft in haar klasse.[1]

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini M3-M1 Medical Droid op het Holonet
YodapediaFavicon M3-M1 Medical Droid op de Yodapedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki