Wikia

Kaon
Kaon verlaten straat
Astrologische informatie informatie
Regio
Stelsel
sector
Geografische informatie informatie
Terrein

  • Regenwoud
  • Steden (verlaten)
In-game informatie informatie
Interesse
Affiliatie
Neutraal
"We intercepted a serious of classified transmissions. The Tion Hegemony is in trouble. We're looking at a planet wide annihilation of all civilized life. The Rakghoul outbreak will be catastrophic, billions will be infected."
―Een Republic informant.[bron]

Kaon is een wereld gelegen in de Tion Hegemony van de Outer Rim gebieden van de Galaxy. De wereld is beschikbaar tijdens de Kaon Under Siege flashpoint voor zowel speler uit de Galactic Republic als het Sith Empire.

Kaon is een planeet met een regenwoud klimaat. De planeet heeft verschillende steden en behoort tot de overheid van de neutrale Tion Hegemony. Tijdens de Cold War deden zowel het Sith Empire als de Galactic Republic een poging om een bondgenootschap te sluiten met de Tion Hegemony. Echter, werden ze gestoord door de uitbraak van de Rakghoul Plague, dat zich verspreidde over deze werelden, inclusief Kaon. Na de uitbraak muteerde de gehele bevolking in Rakghouls waardoor de wereld veranderde in een vernietigde staat, krioelend van Rakghouls. Na de uitbraak van het virus stuurde zowel het Sith Empire als de Galactic Republic een team om hun mensen te redden, de oorsprong van het virus te lokaliseren, en om een bondgenootschap met de Tion Hegemony te sluiten.

Gallery Edit

Achter de schermen Edit

De Kaon Under Siege flashpoint, waarbij Kaon toebehoorde, was de eerste grote update die BioWare aan Star Wars: The Old Republic toevoegde na de lancering van het spel. De flashpoint en de wereld werden op 17 januari gelanceerd. De wereld werd voor het eerst geïntroduceerd op vrijdag 13 januari, in een introductie trailer.

Zie ook Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon Kaon op de Wookieepedia

Around Wikia's network

Random Wiki