Wikia

Galactic Republic Icoon

Galactic Republic Icoon
Onbekend
Galactic Republic Icoon
Jedi Prisinor
Biografische informatie
Psychische informatie
Soort
Mensachtig[1]
Geslacht
Onbekend
Huidskleur
Onbekend
In-game informatie
Klasse
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie
"The Jedi Prisinor who can ends this war, safe countless worlds. Your the Jedi Prisinor's only hope of escaping alive."
Non-Player Character tegen een groep spelers[bron]

De Jedi Prisinor (in het Nederlands Jedi Gevangene) is een Jedi Master in gevangenschap door het Sith Empire. Het wordt gezegd dat deze Jedi de uitslag van de Cold War kan beïnvloeden waardoor de Jedi een belangrijk doelwit was geworden voor het Sith Epire en besloot om de Jedi gevangen te nemen. De Jedi werd overgeplaatst naar een zeer zwaar beveiligde gevangenis in de Maelstrom Nebula, een zeer geheime Imperial gevangenis.

Biografie Edit

De Jedir Prisinor is een Jedi master die leefde tijdens de Cold War. Deze Jedi was een belangrijk persoon aangezien wordt gezegd dat deze Jedi een einde kan maken aan de oorlog en talloze levens kan redden. Hierdoor was de Jedi een belangrijk doelwit geworden voor het Sith Empire waardoor het besloot om de Jedi gevangen te nemen. De Jedi werd gevangen genomen en over geplaatst naar een zeer geheime gevangenis in een massief ruimte station in de Maelstrom Nebula.[1] Deze gevangenis zou één van de persoonlijke gevangenissen van de Sith Emperor zijn en daardoor streng bewaakt.[2] De Jedi wordt vastgehouden in een Containment field en wordt bewaakt door verschillende Sith Troopers. Wanner de Galactic Republic er achter kwam dat deze Jedi gevangen was genomen werd er besloten om een reddingsactie te ondernemen.[1]

Verschijningen Edit

Bronnen Edit

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki