Wikia

Een inventory.png

Een inventory.

Een Inventory (in het Nederlands Inventaris) is een algemene term voor een container waarbij spelers andere items in kunnen laden. Inventory ruimte is een belangrijk hulpmiddel en het voorraadbeheer is een belangrijk aspect van karakter ontwikkeling. Quest items worden gescheiden van een speler zijn of haar standaard inventory waardoor speler de beschikking hebben over een inventory dat enkel gebruikt kan worden om quest items in op te slaan. Galactic Credits worden ook opgeslagen in een aparte sectie wat niet geldt als een ruimte in je inventory.

De inventory is te vinden bij het inventory icoon (Inventory icoon.png) in het Game Systems menu bovenaan het scherm. Je inventory is iets wat niet verplaats of vervangen kan worden. Spelers hebben de beschikking over een capaciteit van veertig vrije plaatsen in de standaard inventory. Het Quest Item inventory bestaat uit een capaciteit van tachtig vrije plaatsen. Spelers kunnen hun inventory capaciteit uitbreiden door extra ruimte erbij te kopen. Spelers kunnen een uitbreiding van zijn of haar inventory kopen voor Credit.png50000.

De standaard inventory kan bijna elk soort item dragen (behalve quest items), in tegenstelling tot de quest item inventory. Een quest item inventory kan alleen quest items dragen.

Een inventory wordt niet afgebeeld op de speler zijn of haar personage in het spel. Het enige visuele verschil is het icoon van je inventory.

Around Wikia's network

Random Wiki