Wikia

Een Guild

Een Galactic Republic allegiance Guild.

Een Guild (in het Nederlands Gilde) is een in-game vereniging voor spelers. Guilds worden gevormd om groepen te maken zodat groepen makkelijker en meer beloningen kunnen krijgen, evenals een sociale sfeer waarin ze kunnen genieten van het spel.

Spelers in Star Wars: The Old Republic kunnen een grote variatie van guilds creëren die op allemaal verschillende thema's kunnen focussen. Als spelers zich niet thuis voelen in een guild, kunnen ze een eigen guild creëren en andere spelers rekruteren.

Achtergrond Edit

Voor het lid worden van een guild op de officiële fansite:

AvontuurlijkEdit

Leden van een Guild kunnen samen quests, flashpoint en raids uitvoeren. Het helpt om te weten dat je teamleden in die grote veldslagen de complexe tactieken bezitten.

SocialiseringEdit

De Guild chat geeft jouw en je vrienden de mogelijkheid voor een privé kanaal voor communicatie, waarbij je een levendig in-game sfeer krijgt als je het spel speelt.

Hulp krijgenEdit

Als je in een guild zit krijg je toegang tot een gemeenschap van vrienden in het spel die snel je vragen kunnen beantwoorden en je helpen met het maken van beslissingen om je personage te laten ontwikkelen.

ConcurrentieEdit

Door samen te werken, kunnen guildlleden krachtige teams worden in player versus player combat.

Credits verdienenEdit

Guildleden kunnen coördineren over Crew skills, waardoor je maximale productie kunt krijgen.

Externe links Edit

Star Wars The Old Republic logo mini Guilds op het Holonet

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki