Wikia

Galactic Republic Icoon

Galactic Republic Icoon
Garza
Galactic Republic Icoon
General Garza
Biografische informatie
Thuis-wereld
Psychische informatie
Soort
Geslacht
Kleur ogen
Blauw
Huidskleur
Licht
In-game informatie
Chronologische en politieke informatie
Affiliatie

Generaal Garza is een menselijke vrouw die dient onder de Galactic Republic als een generaal tijdens de Great Galactic War. Tijdens de oorlog tegen het Sith Empire, hielp ze een speciale elite troepen te vinden voor het leger van de Republic en hielp ze met het trainen tot soldaten. Na het Treaty of Coruscant, werd Garza vaak beschuldigt van aanvallen op geheime basissen van het Empire.

Biografie Edit

Garza, is een menselijke vrouw, afkomstig uit de galactische hoofdstad Coruscant. Na verloop van tijd, trouwde en scheidde ze drie keer. Garza werd uiteindelijk toegetreden tot het leger van de Galactic Republic en uiteindelijk verdiende ze de rang van generaal. Tijdens haar carrière, werd ze bekroond met een aantal eervolle, met inbegrip van de Medal of Valor, de Zilveren Halve Maan, de Mark van toewijding, en de kanselier van de Service Medal.

Toen het Sith Empire weer een volledige aanval op de Republic lanceerde, hielp Garza met he maken van speciale elite troepen voor het leger van de Republic.

Echter, tijdens het Treaty of Coruscant, ondertekende de Republic en het Sith Empire het verdrag, wat zorgde voor een officiel einde aan het conflict.[1] In de jaren die volgden, werd Garza talloze keren beschuldigd met de bestelling van geheime aanvallen op Imperial Holdings in de galaxy.[2]

Persoonlijkheid Edit

Tegen de tijd van de Great Galactic War, werd Garza werd erkend als één van de meest ervaren officieren in het leger van de Republic. Ze was bekend om haar geniale ideeën op zowel militaire tactieken als strategieën, en bezat een bijna-record van vlekkeloze operaties. Ze kwam echter niet verder dan controverse; Garza was eigenaar van een meedogenloze reputatie en zonder compromissen. Ondanks dit, twijfelde een paar aan de bereidheid van de generaal om ervoor te zorgen dat de Republic de overwinnaar werd. Garza was, op dit punt, getrouwd en drie keer gescheiden.[3]

Externe links Edit

Wiki afbeeldingen sjabloon
The Old Republic Wiki heeft afbeeldingen verzameld van:

Star Wars The Old Republic logo mini General Garza op het Holonet
WookieepediaFavicon Garza op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki