Wikia

Sith Empire Icoon.png
Starship icoon.png

Sith Empire
Fury-class Imperial Interceptor
Sith Empire Icoon.png
Fury-class Imperial Interceptor.jpg
Productie informatie
Klas

Fury-class

Technische informatie
Wapens

2 Turbolasers

Minimaal aantal bemanningsleden

Minimaal 1

Overige informatie
Beschikbaarheid
Affiliatie
"Your duties are likely to bring you to the far reaches of the galaxy. You shall have a special a starship of your own. You've earned it."
―Een Sith tegen zijn aprentice[bron]

De Fury-class Imperial Interceptor is een player ship dat bestemd is voor het Sith Empire. Het schip is verkrijgbaar voor de twee Sith klassen: Sith Warrior en Sith Inquisitor.

Omschrijving Edit

Fury-class Imperial Interceptor brug 2.jpg

De brug van het schip.

Fury class vervoer worden vaak gebruikt door de Sith Warriors en de Sith Inquisitor klassen als ze hele belangrijke missies kregen toegewezen waarvoor ze moesten reizen. Het interieur van het schip bevat een grote kamer met een communicatie holo projector, evenals hutten voor de bemanning van het schip en een conferentieruimte.

De brug is te vinden in het centrum aan de voorzijde van het schip. Het bevatte talrijke computer panelen met zitplaatsen voor de piloot en de co-piloot, over het hoofd gezien door de commandant stoel, in het centrum van de brug.[1]

Fury-class Imperial Interceptor uiterlijk.jpg

Het uiterlijk van het schip.

Met een geavanceerde HyperDrive en sub-licht motoren, is de Fury één van de meest veelzijdige schepen in het Sith Empire. Hoewel het schip oorspronkelijk ontworpen is voor voor een hoge prioriteit militaire missies, is de Fury uitgegroeid tot een favoriet voertuig onder de Sith en de nieuwste modellen zijn dienovereenkomstig ontworpen. De Fury's hoekige design combineert de wendbaarheid van Imperial kleinere vechters zoals de Interceptor met indrukwekkende bewapening. De Fury heeft ook een nieuw ontworpen set van "strike foils" die vaststelling blijven reizen, maar kan worden uitgeklapt in een gevecht van korte afstanden en om het bereik van vuurkracht te maximaliseren. Op het interieur zijn aanpassingen gedaan om af te stemmen op de luxe en esthetiek, geëist door de Sith.[2]

Galerij Edit

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon.png Fury-class Imperial Transport op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki