Wikia

Emperor's Hand.png

Servant One en Servant Two, twee leden van de Emperor's Hand.

"The Dark Council runs blind. We alone oversee the Emperor's will in the galaxy."
Servant One[bron]

De Emperor's Hand is een geheime organisatie binnen het Sith Empire. In de hiërarchie staat de organisatie boven de leden van de Dark Council en onder The Emperor. De leden van de Emperor's Hand volgen alleen de wil van de Emperor en antwoorden alleen aan hem. Aangezien de organisatie geheim is, weten slechts enkele Dark Council leden van het bestaan af. De leden van de organisatie bestaan uit zowel mannen en vrouwen, echter, zover bekend is, allemaal bestaande uit Sith Purebloods. In tegenstelling tot andere leden van het Sith Empire, staan de leden van de Emperor's Hand in constante contact met de Emperor en zijn bekend met de ware doelen van de Sith leider. De leden staan in contact met de gedachtes van de Emperor en zijn een verlening van zijn macht door middel de Dark Side of the Force. De Emperor's Hand heeft geen zegging over het regeren van her rijk maar is slechts opgericht om de vijanden van de Emperor op te ruimen.

Tijdens de Cold War werden de leden van de Emperor's Hand bekend met het feit dat Darth Baras de Voice of the Emperor heeft stilgelegd om de titel voor zichzelf te verklaren en om zo meer macht te verkrijgen. Nadat de voormalige Emperor's Wrath, Lord Scourge, het Sith Empire verlaten had, raadpleegde Servant One en Servant Two de voormalige apprentice van Darth Baras om Baras te vermoorden. De ex-apprentice nam de taak op zich en werd verklaard tot de Emperor's Wrath. In opdracht van de Emperor's Hand, wist de Emperor's Wrath Darth Baras uit de weg te ruimen.

Leden Edit

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon.png Emperor's Hand op de Wookieepedia

Around Wikia's network

Random Wiki