Wikia

Galactic Republic Icoon
Jedi Knight game icoon

Derrin Weller
Derrin Weller
Biografische informatie
Status
Levend
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Licht
Haarkleur
Bruin
Kleur ogen
Bruin
In-game informatie
Level
3, Ranged
Levens
385
Klas
Locatie
Affiliatie

Darren Weller is een mannelijke Jedi Knight van de Jedi Order. Hij is gestationeerd in de Master's Retreat, op de Core World Tython. Derrin Weller is de quest giver voor de eerste class mission van de Jedi Knight class.

Biografie Edit

Derrin Weller werd op een bepaald moment ontdekt door de Jedi Order als een Force-gevoelige. Hierdoor onderging hij Jedi trainingen en werd hij opgeleid in de manieren van de Light Side of the Force. Tijdens de Cold War werd hij gestationeerd op de Core World Tython, de oorspronkelijke wereld waar de Force werd ontdekt en waar de Jedi Order zich op het moment gevestigd heeft. Hij overziet de verdediging van Tython en let daarbij nauwlettend op de activiteiten van de vijandige Flesh Raiders.

Attack of the Flesh Raiders Edit

"I'm sending every able-bodied Jedi down to the Jedi Padawan training grounds right away - especially you."
―Derrin Weller teen de speler[bron]

Wanneer Jedi Knight class spelers voor het eerst inloggen, zullen ze Derrin Weller ontmoeten. Hij is de quest giver van de eerste Jedi Knight mission: Jedi Knight game icoon [1] Attack of the Flash Raiders on {{{4}}}. Wanneer de speler en hij kennis maken worden er verschillende Jedi aangevallen door Flesh Raiders met blasters. Aangezien Flesh Raiders nog nooit gezien zijn met technologische wapens, stuurt Derrin de speler naar het slagveld om de Jedi te ondersteunen.

Later werd Derrin Weller in zijn been geschoten door een Flesh Raider. Hierdoor werd hij geëvacueerd naar een medcenter. Wanneer hij contact opneemt met de speler geeft hij hem of haar de opdracht om de grotten te onderzoeken.

Locatie Edit

Betrokkenheid in missions Edit

Around Wikia's network

Random Wiki