Wikia

Deceived
Malgus verlaat de tempel.png
Regisseur
Dave Wilson
Met
Jamie Glover (stem)
Muziek door
John Williams, Mark Griskey
Uitgever
Datum van uitkomst
1 juni 2009
Gesproken taal
Engels
Lengte
3:53
Opgevolgd door
"Our time has come. For 300 years, we prepared. We grew stronger. While you rested in your cradle of power, believing your people were safe... and protected. You were trusted to lead the Republic but you were deceived, as our powers over the dark side have blinded you. You assumed no force could challenge you and now...finally...we have returned."
Darth Malgus tijdens de invasie van de Jedi Temple — (audio)Luister (bestand info)[bron]

Deceived (in het Nederlands Bedrogen) is de eerste trailer die BioWare heeft uitgebracht voor Star Wars: The Old Republic. De trailer kwam uit op 1 juni 2009, waarvan Deceived de eerste van zijn soort was voor een Star Wars video game. Deceived was anders dan elke andere in-game scene en grafische animaties voor trailer die uitkwamen, de bijna vier minuten trailer liet beelden zien van een nog-nooit-eerder-vertoonde verhaallijn dat plaatst nam tijdens de Sacking of Coruscant. Deceived was volledig gemaakt in een “photo-realistic CGI” dat gemaakt werd door Blur Studio voor BioWare en Lucas Arts, met het gebruik van vecht geografen.

PlotEdit

Darth Malgus betreed de tempel.png

Darth Malgus en Eleena Daru betreden de Jedi Temple.

In het jaar 0 BTC, naderde een Republic shuttle naar de planeet Coruscant. Op hetzelfde moment, naderde een figuur met donkere kleding – Darth Malgus – en zijn vrouwelijke Twi'lek escorte, Eleena Daru, zich richting de ingang van de Jedi Temple op Coruscant waar ze omringt werden door leden van de Temple Security Force. Darth Malgus trok zijn rode Lightsaber en vermoordde de beveiliging door middel van snelle slagen en met het gebruik van de Force. Op de top van de hoofdingang, stond een gehurkte vrouw, Shae Vizla, toe te kijken en wachtte op het teken van Darth Malgus, en infiltreerde de bovenste verdiepingen van de tempel met het gebruik van haar Jetpack. Vizla vermoordde een aantal bewakers toen ze tempel via een open raam betrad met haar Blaster rifle. Vervolgens bekeek ze haar holografische display op haar arm om het proces van de shuttle te zien.

Sith warriors in de shuttle.png

Het Sith Empire onthult zich.

Op de begane grond van de tempel, betreed Malgus en Daru de tempel en worden omringt door een paar Jedi, inclusief Jedi Master Ven Zallow, die hun lightsabers optrokken. Ven Zallow confronteerde Darth Malgus door hem recht in de ogen aan te kijken, waarna vervolgens de Republic shuttle zich door de hoofdingang van de tempel crashte en vlak voor Darth Malgus stopte. Toen de opening van de shuttle open ging, en een donker figuur die zijn lightsaber optrok. Vervolgens kwamen er meerdere donkere figuren tevoorschijn uit de duisternis en trokken ook hun rode lightsabers.

De Sith Warriors verlieten de shuttle en rende richting de Jedi Knights totdat ze met elkaar in een gevecht belande en als snel de hal van de ingang wisten te overmeesteren. Daru vecht mee, naast de zijde van Dath Malgus en neemt vervolgens dekking achter een pilaar. Vizla beweegt door de tempel met haar jetpack, en vliegt richting de beveiliging, die eraan komt rennen, en gebruikt haar raketten om de beveiliging te vermoorden. Vervolgens gebruikte ze haar vlammenwerper op de bewakers. Ondertussen vermoord Malgus verschillende Jedi met zijn lightsaber, raakt een andere met een lading van Force lightning en tilt een andere Jedi op met zijn blote handen. Ven Zallow werd aangevallen door Eleena Daru en smashte haar met Force push in een pilaar. Vervolgens confronteerde Malgus hem.

Malgus vs Ven Zallow.png

Ven Zallow neemt het op tegen Darth Malgus.

De twee vechten tegen elkaar in een duel door de chaotische strijd die nog steeds gaande is rondom hen. Wanneer Malgus zijn lightsaber naar Ven Zallow gooit, weet Ven Zallow de lightsaber nog maar net te ontwijken. Net nadat Ven Zallow Malgus's lightsaber wist te ontwijken, en nog steeds in de lucht is, gebruikt Dath Malgus zijn Force push om Ven Zallow een eind weg te smashen. Ven Zallow wordt door een muur gesmasht waarna Darth Malgus door middel van Force jump op hem wilde springen, maar Ven Zallow wist zijn aanval net te ontwijken, waardoor Darth Malgus de grond doorboorde met zijn lightsaber. Vervolgens rent Ven Zallow op Darth Malgus af en bevecht hem met snelle aanvallen en raakt Malgus is zijn gezicht met het uiteinde van zijn lightsaber. Wanneer zijn volgende zwaai plaatst vond, steek Malgus hem neer in zijn maag. Vervolgens zegt hij dat de Jedi bedrogen waren en dat door dit bedrog de Republic vallen zal.

Jedi Tempel valt onder het beleg van de Sith vloot.png

De Jedi Temple wordt aangevallen door het Sith Empire.

Verslagen valt Ven Zallow neer op zijn knieën. Vervolgens draait Malgus zich om en deactiveerde zijn lightsaber. In zijn laatste secondes, staart Ven Zallow naar de brandende stad die wordt aangevallen door Sith starfighters die over hem heen vliegen. Vervolgens marcheren er Sith war droid Mark IIs richting de tempel en Sith moederschepen vliegen boven de stad. Vervolgens schieten de Sith starfighters op de tempel en de stad. Vervolgens verlaat Malgus de tempel en loopt van de tempel vandaan, die achter hem instort en opgaat in vlammen.

Verschijningen Edit

PersonagesEdit

WezensEdit

EvenementenEdit

LocatiesEdit

OrganisatiesEdit

SoortenEdit

VoertuigenEdit

TechnologieEdit

OverigeEdit

Externe links Edit

Afbeeldingen uit Deceived trailer
The Old Republic Wiki heeft afbeeldingen verzameld uit:

Deceived op het Holonet
WookieepediaFavicon.png Deceived op de Wookieepedia

Star Wars: The Old Republic media series
Video game
Star Wars: The Old Republic
Stripverhalen
Threat of Peace Blood of the Empire The Lost Suns
Novelles
Fatal Alliance Deceived Revan
Korte verhalen
Smuggler's Vanguard The Third Lesson
Galactic Timeline
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Cinematic trailers
Deceived trailer Hope trailer Return

Around Wikia's network

Random Wiki