Wikia

Zash
Darth Zash.png
Biografische informatie
Fysieke informatie
Geslacht
Huidskleur
Blank
Haarkleur
Blond
In-game informatie
Klas
Titel
Apprentice
Affiliatie
"What were you trying to prove? That you could outsmart me, that you knew better than me what kind of person I wanted for an apprentice! You fool."
―Zash[bron]

Darth Zash was een vrouwelijke menselijke Sith Inquisitor Sith Lord van het Sith Empire ten tijde van de Cold War. Op een bepaald moment liet ze Overseer Harkun een geschikte apprentice (de Sith Inquisitor speler) uitzoeken in de Sith Academy op Korriban. Ze gebruikte haar apprentice om Darth Skotia te vermoorden. Vervolgens liet ze haar apprentice op onderzoek gaan de naar de experimenten en artefacten van de overleden Dark Lord of the Sith Tulak Hord in een poging om onsterfelijk te worden. Hoewel ze dit feit geheim hield, besloot ze uiteindelijk haar apprentice op te offeren om eeuwig leven te krijgen. Echter werd de apprentice geholpen door Khem Val, die het ritueel onderbrak waardoor Zash in het lichaam van Val terecht kwam. In het lichaam van Khem Val moest ze vechten om beheersing van het lichaam en hielp de Sith Inquisitor met de Inquisitor's onderzoeken.

Betrokkenheid in missions Edit

Externe links Edit

Around Wikia's network

Random Wiki