Wikia

Sith Empire Icoon.png
Sith Warrior game icoon.png

Darth Baras
Darth Baras.png
Biografische informatie
Status
Overleden (lore)
Zus
Fysieke informatie
Soort
Geslacht
Huidskleur
Wit[1]
Haarkleur
Grijs[1]
Kleur ogen
Bruin[1]
In-game informatie
Level
50
Levens
28310
Klas
Locatie
Titel
Master
Apprentice
Beroep
Affiliatie

Darth Baras was een mannelijke menselijke Sith Warrior van het Sith Empire. Hij bevond zich op de eerste verdieping (level 2)van de Sith Academy. van Korriban. Darth Baras was de architect van het Treaty of Coruscant en was aanwezig bij de vredesonderhandelingen op de Core World Alderaan in het jaar 0 BTC. Nadat het Treaty of Coruscant ondertekend was door de Galactic Republic keerde hij terug naar Korriban en deed vervolgens een mislukte poging om Jedi Consular Satele Shan over te laten lopen naar de Dark Side of the Force. Zijn grootste rivaal is Darth Angral.

Ten tijde van de Cold War werd de Sith Warrior speler de apprentice van Darth Baras. Darth Baras leidde zijn apprentice op tot Sith. Met de hulp van de Sith Warrior wist Darth Baras een lid te worden van de Dark Council. Vervolgens probeerde hij een hogere rang te verkrijgen in de hiërarchie van de Sith door te beweren dat hij de nieuwe Voice of the Emperor zou zijn. Echter deed de Sith Warrior een poging om hem te stoppen en jaagde hem op naar de zaal van de Dark Council. De twee confronteerde elkaar in een duel waarin de Sith Warrior Darth Baras wist te vermoorden.

Verschijningen Edit

Externe links Edit

WookieepediaFavicon.png Darth Baras op de Wookieepedia

Voetnoten Edit

Around Wikia's network

Random Wiki